Nieuwsbrief

Wist je dat paarden in de winter ook sterk kunnen zweten bij intensieve training?

Handige tips, leuke (webshop) acties, nieuwe onderzoeken en toffe video's willen we graag met je delen! Bekijk hier de nieuwsbrief van vorige maand

Meld je hier aan

Persberichten

Pavo Official Partner van KWPN

Al meer dan 10 jaar zijn Pavo en het KWPN partners. Op de KWPN Hengstenkeuring in Den Bosch werd de voortzetting van de samenwerking tussen het KWPN en Pavo bezegeld met een nieuw contract, ondertekend door Dhr. Siem Korver (rechts) Voorzitter van het KWPN, en Dhr. Anton Baarslag (links), Directeur van Pavo. Pavo mag zich nu Official Partner van het KWPN noemen, net als de andere partners; Kalfsbeek BMW, Virbac en Hippo Zorg. Op de Pavo Paardenvoer facebook pagina vind je een foto-impressie van Pavo op de KWPN HK 2013
Lees verder >

Houd jij je dagelijks bezig met de gezondheid van je paard?

Wil je zo weinig mogelijk suiker en zetmeel (9%!), geen granen, haver en gluten? Maar wil je wel de gezondheid van je paard maximaal ondersteunen? Dan is Pavo Care4Life iets voor jou. Een kruidenmix met 11 verschillende kruiden, collageen voor gewrichten, omega 3- en 6 vetzuren en pré- en probiotica. In de maanden november, december en januari kun je een 3 kg verpakking proberen voor maar € 2,- of een 15kg zak voor de introductieprijs van 14,95 ipv 16,95 (zolang de voorraad strekt)
Lees verder >

Duitse Agri-Marketing-Prijs 2011, 2e plaats voor Pavo

De Duitse Marketing Prijs erkent uitzonderlijk creatieve en overtuigende reclamecampagnes van de afgelopen twee jaar in de Agribusiness. Pavo Duitsland heeft met de campagne “De juiste energie voor uw paard” de 2e plaats behaald in de categorie ‘Dierhouderij’ achter Boehringer Ingelheim. Deze prestigieuze marketingprijs kent 800 inzendingen en wordt iedere twee jaar uitgereikt op de grootste landbouwbeurs ter wereld; de Agrartechnica‘ en wordt toegekend aan creatieve en overtuigende campagnes in de Agrarsiche sector. Met de slogan “Krijgt jouw sportpaard de juiste energie?” speelt marketeer Christian Dietz provocerend in op de angst van ruiters om de gezondheid van hun paarden.
Lees verder >